petek, 17. junij 2011

BMX proga in dirt linija v Ljubljani že skoraj pri koncu!

Sedaj gre pa počasi proti koncu enoletnega načrtovanja, usklajevanja, dimenzioniranja, izdelovanja in urejanja BMX proge v Ljubljani ob Linhartovi cesti. Danes se je zaključil še zadnji del strojnih izkopov in nasipov zemljine ter preplastitve celotnega tekmovalnega dela z zgornjim 8 centimetrskim slojem asfaltu podobnim materialom.

novica na mtb.si

foto: Blaž Miklič
ŠD LIFE poskrbel za majčke.

BMX proga:
Štiri ravnine z dvojno drugo ravnino deljeno na amater in PRO line. Tri bande visoke do 5m. Začetna hitra ravnina za nabiranje hitrosti in razvrščanje, druga ravnina s skoki do 10m. Tretja ravnina z ritmičnim delom proge in po zadnjem zavoju še fizično in tehnično naporni del do ciljne črte.
Dolžina proge-240 m
Širina proge po ravninah-10m,8m,8m,6m
Start visok 6m
Proga primerna za nastop desetih tekmovalcev hkrati.

Pogled na BMX progo.

DIRT JUMP:
Tri linije:
Za začetnike: vsebuje pet skokov visokih 1,5 metra z ravno mizo (table) dolžine od 2 do 3 metra. Nakloni odskočišč se veča z vsakim skokom od 45 do 60 stopinjskega kota.
Srednja linija: vsebuje štiri skoke visoke 2 metra vsi z razmikom med odskočiščem(jump-om) in doskočiščem(land-om) dolžine od 3 do 4 metre. Nakloni odskočišč se veča z vsakim skokom od 50 do 65 stopinjskega kota. Zadnji skok je step-up.
PRO linija: vsebuje tri skoke visoke 2,5 metra vsi z razmikom med odskočiščem(jump-om) in doskočiščem(land-om) dolžine od 4 do 5 metre. Nakloni odskočišč se veča z vsakim skokom od 50 do 65 stopinjskega kota. Zadnji skok je step-up.
Zadnji pristanek srednje in Pro linije je skupni.

Pogled na še ne dokočano dirt linijo.

Izredno obsežno in natančno strojno delo na bmx delu parcele je skoraj v celoti pod žgočim soncem izpeljal Tomaž Jeras, preostali Dirt jump del proge pa je zasnoval in realiziral projektant proge Janez Bajda. Poleg nadziranja strojnega dela pa sta Jeras in Bajda vložila v progo veliko preznojenih dni oziroma mesecev. Seveda pa ne gre pozabiti Tineta Mahkovca kateri se je sestajal z investitorji in jih prepričeval v koristnost objekta ter usklajeval njihove želje.
V podporo graditeljem je dodatno pomagalo več rok v enodnevni delavni akciji in posamično vsakodnevno pri premetavanju kupov zemlje, peska, kamenja in vsega ostalega.
Za izdelavo proge je bilo odgovorno Cestno Podjetje Ljubljana, katero je ponudilo oziroma prispevalo svoje tovornjake, goseničarje, nakladače, teptalce, geodeta, vodjo gradbišča in več parov pridnih izkušenih rok oboroženih z krampi, lopatami, grabljami in samokolnicami. Tako rekoče vse kar taka izgradnja potrebuje.
Skupno delo je zahtevalo popolno predanost projektu in obrodilo NOVO BMX progo z DIRT JUMP delom, namenjeno vrhunskim tekmovanjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar